torstai 26. elokuuta 2010

welcome to cute DOLLYLAND ♥

Moippa! :'''3 Oon tämmönen 13 vuotias tyttönen, jota kiinnostaa Japani (näin yksinkertaisesti). Japanista eniten kiinnostaa nuket, manga&anime, ruoka (XDD), kulttuuri, lolita-muoti ja artistit. ^^ Oon tänä kesänä Japanissa käynykki, voin kertoo siitä matkasta myös jossain vaiheessa! :3

Mutta: Kuten otsikosta näkyy, blogi käsittelee enimmäkseen nukkejani. Nukkeni ovat japanilaisia (tosin alunperin korelaisia) Pullip-, Dal- ja Taeyang nukkeja. : ) Vielä ei yhtään Taeyangia ole, mutta kyllä sellainenkin varmaan rantautuu. 8)
Ensi postauksessa kerron nukeistani kuvien kera! ^^

Kerron myös välillä omasta elämästi ja sillee... : )

Ja jos ette ihmiset tiedä mitä Pullipit ovat, niin hyvät ihmiset googlettakaa! :---D

Ja jos kiinnostaa, kannattaa käydä Pullipsuomen sivuilla (itse pyörin siellä nimimerkillä Marenki). ^^

Noh, ensi postausta odottaessa! :--3

2 kommenttia:

  1. jihuu... aika lyhyt:') mut silti ihan kiva;DD HEHHEEEEE!!!!!! oon ilkee eikö?! '~'

    VastaaPoista
  2. mist sait shinkun voitko kertoa oon halunnu shinkua jo yli 1vuoden mut mulla on vaan ihana bloody red hood<3 mut voisitko kertoa pliidu oon shinku fani 100%

    VastaaPoista